reklam

Dügün Tv Aydin Çine


 

Kapak Mesajlar

Yazar fotoahmet 16 Mayıs 2017 Salı 0 yorum
Kırdığın kalbin sahibine iyi bak. Yolun bir gün muhakkak ona çıkacaktır.
Bazı insanlar söyleyeceği çok şey varken susar. Varken susar. Çünkü anlayanı yoktur, bilir.
Öyle insanlar vardır ki; lağıma düşseler, lağımı kirletirler.
Sahip olduklarına şükretmeyi bilmeyenin, kaybettiklerine isyan etmeye hakkı yoktur.
Bu saatten sonra ben tren gibi geçerim sen öküz gibi bakarsın.
Canım benim sağol Allah’a şükür sadece moralimiz bozuk, karakterimiz değil.
Pes etmek tarzım değil ama sen savaşmaya değmezsin.
İsteyen istediği yere gitsin, zincirini kırıp giden iti, ben bir daha kapıma bağlamam.
Kimseden bir şey istediğim yok. Az ötede oynayın yeter.
Dışarıda yolunu kaybeden değil de; yanımda yerini kaybeden dostlar utansın!
Azrail bile ayağıma gelecekse sen neyin tribindesin güzelim?
Bizim kimseye şekil koyduğumuz yok. Ama şeklimiz birilerine koyuyorsa sıkıntı yok!
Alttan aldık yeteri kadar! Artık herkes ederi kadar!
Demiş ki Mevlana: Seni seveni zehir olsa yut. Seni sevmeyeni bal olsa unut.
El üstünde tutulmak için illa tabuta mı girmek lazım?
Ben, istemem öyle bir iki günlük sevgili, yüreğin yetiyorsa, bir ömür sev beni.
Okşayan elin kıymetini bilmeyenler, tekmeleyen ayağı öperler.
Evet ben değiştim. Ama sadece herkese hak ettiği değeri verecek kadar, değiştim.
Ey sevgili yar, senin de sevgin yalan, yalan dünya gibi senden yalansın.
Sende haklısın be arkadaş. Adamlığın kadar konuş dedim ya ondan bu susmaların anlamı.
Huyunu bilmediğin kişinin suyuna kapılırsın kuyusunda boğulursun!
Ben seninle toprağa girerim diyenleri çok gördüm, ben öyle diyenleri toprağa hep yalnız göndüm.
Verdiğin umudu geri aldın ya güzelim, aldığı ahı da güle güle kullan o zaman!
Hiç kimse vazgeçilmez değildir ve hiç kimse kendini vazgeçilmez sanan biri kadar aptal değildir.
Dost sanma şanlı vaktinde dost olanı. Dost bil gamlı vaktinde elinden tutanı.
Bir de soruyor musun? Neyin var? Diye. ” Sen yoksun! ” be güzelim. Hem de bildiğin gibi değil.
Ne zaman pişman olursun biliyor musun? Yarım bıraktığını başkası tamamladığında.
Tarlan varsa içinde ol. Teknen varsa kıçında ol. İşin varsa başında ol. Eşin varsa yanında ol.
Masal kitabı gibisin be prenses, okuması güzel doğrudur ama inanılması çok zor.
Bazılarından, kendilerini özel ve değerli hissettirdiğim için özür dilerim. Yapıyorum arada.
Olur olmaz kişilere içini dökersen, döktüklerini yine sen toplamak zorunda kalırsın.
Kötü bir haberim var, bugün iyi niyetimin son kullanma tarihiydi artık her şey adamına göre!
Asla sırada olmamı beklemeyin! Çünkü ben “ben” olabilmek için çok bedel ödedim.
Ya kırdığın kalbi Allah seviyorsa? Bilemezsin, bilseydin ödün kopardı; dokunamazdın. Mevlana
Ey gözleri için öldüğüm sevgili yar, mevsimin suçu yok ki. Yokluğun çok soğuk o kadar!
Hani ben kötüyüm ya senin gözünde! Hiç düşünüyor musun acaba sen kaç kuruşluk adamsın, benim gözümde?
Benim damarlarımda dolaşan kimyasal bir etki sen aşk değilsin güzelim seninki etkiye tepki.
Küçükken hayvanlarla konuşabilsem diye düşünürdüm. Meğer yıllardır iletişim kurduğum bir sürü hayvan varmış.
Ne kurulacak bir hayal bıraktın bende, nede yaşanacak bir hayat mutlu musun şimdi?
Ben hep, bir elmanın yarısı gördüm sevdiklerimi. Ama sürekli onların tarafı kurtlu çıktıysa suç bende mi?
Her şey de bir şey buluyorsun da, benim gönlüm de deniz değil ki, efkârım sahile vursun.
Kendini bir halt sanma; yaprak olsan yel alır. Toprak olsan sel alır. Kıymet bilmezsen bir gün elindekini el alır.
Sanırım matematiğim zayıf. Hayatımdan yanlış insanları bir türlü çıkaramıyorum.
Bazılarını alışmış durmadan sevgili değiştirmeye. Haklısınız, çünkü biz alışkın değiliz sevmediğimiz adama seviyorum demeye.
Sen beni okeyde ki ortağın mı zannettin sevgili? “bit” dediğinde biteyim, “dön” dediğinde döneyim!

Hiç yorum yok: