reklam

Dügün Tv Aydin Çine


 

ANLAMLI AŞK MESAJLARI

Yazar fotoahmet 16 Mayıs 2017 Salı 0 yorum
Allah’ım bana bir yol göster, ona çıksın.
Yüreğime düştüğün günden bu yana Allah’tan tek dileğimsin.
Aşktın sen, gidişinden bildim seni.
Diyorum ki yar; ellerimi tutan ellerin cennete götüren rehberim olsun.
Sevmek için “yürek” sürdürmek için “emek” gerek.
Her insan bir yağmur tanesidir. Kimi çamura kimi gül yaprağına düşer.
Tek kişilik miydi ki bu şehir, sen gidince bomboş kaldı.
Sen benim arayıpta bulduğum değil, hiç aklımda yokken aşık olduğumsun.
Bazen öyle biri gelir ki, bütün gidenlere teşekkür edersin.
Ben seni ne dağlara ne de buğulu camlara yazdım. Ben seni yüreğime yazdım.
Okyanusta ölmez de insan, gider bir kaşık sevdada boğulur.
Seni ne zaman unutacağımı sorma. Çünkü ne zaman öleceğimi bilmiyorum.
Aşık olduğun zaman ilk görüşte değil, her görüşte aşık olacaksın.
Aşk seninle güzel bir tanem. Sen benim ömrüme ömür katan nefesimsin.
Yağmur başladı… Gelse de ıslansak dediği biri olmalı insanın.
Aşk yolunun garip yokuşları ve inişleri vardır. Çıkarken baş döner, inerken gönül bulanır.
Aslında bütün insanları sevebilirdim, sevmeye ilk senden başlamasaydım.
Aşktan yana yaşadıklarımı bilseydin eğer, halen sevebiliyor olduğuma aşık olurdun. Elif Şafak
Benim sadece sana ihtiyacım var. Sesine, gözlerine, mesajlarına, cümlelerine…
Bil ki düşmek değildir insanları üzen. Elinden tutar gibi yapıp aslında itenlerdir insanı hayata küstüren.
Sus be yüreğim! Ben de biliyorum özlediğimi. Sus da, bilmesin özlendiğini.
Öyle çok yanar ki için dünyadaki bütün suçları işlediğini sanırsın. Oysa sadece sevmişsindir.
Sana en muhtaç olduğum şu anda gel. Yaşamak olsan da gel, ölüm olsan da gel.
Ey gönül. Aşkı arama. İnan ki ararken kaybolursun. Bulduğunda ya veli ya da deli olursun.
Varsın iki göz odalı bir evimiz olmasın, yeter ki senin iki gözün bende olsun…
Ben utangaç bir kalbi taşırım geceden. Ben sana âşık olduğumu, ölsem söyleyemem.
Sahi neydi o kural! Sevince mi kaybediyorduk? Kaybedince mi seviyorduk.
Gitmekle gidilmiyor ki… Gitmekle gitmiş olamazsın; gönlün kalır, aklın kalır, anıların kalır.
İkiden bir çıkınca bir kalırmış. Yalan! Sen gidince ben kalır mıyım sanıyorsun?
Birinin gözlerine bakmak, onun rüyalarına girmeyi göze almak demektir. Sevmeye kabiliyetin yoksa o gözlere bakmayacaksın.
Hatalı olduğumda beni sev. Korktuğumda beni sar. Ve gittiğimde tut. Çünkü; ihtiyacım olan her şey sensin.
Yine gece, yine hüzün ve yine içimde sen. Ve yine biliyor musun içimde sen olunca hüzünde güzel. Ahmet Hamdi Tanpınar
Kır kalemin ucunu. Bundan sonraki yolculuğumuz aşk yolculuğudur. Aşkı kalem yazmaz ki kitaplarda bulasın.
Sen benim yaşama sebebimsin, benim son nefesimsin, sebepsiz gözyaşlarım, kurduğum tek hayalimsin sen benim cennetimsin.
Takma dişlerimizin yerlerini unutana kadar seveceğim seni. Tansiyonum düşse bile sen düşme diye tutacağım seni.
Hadi gel tut hadi gel tut ellerimi! Benimle yan! Benimle meydan oku her çaresizliğe! Benimle uyu benimle uyan. Birlikte varalım nice yıllara…
Tabaklarda kalan son kırıntılar gibiydi sana olan sevgim. Sen beni hep bıraktın; bense hep arkandan ağladım.
Ah benim sevdasında bencil; ama yüreğinde sağlam sevdiğim. Aklıma pekguzelsozler.com gelişini seveyim, ne güzel darma duman ediyorsun beni.
Çıkarsız sevdim seni, üşürken ısınmaya hasret gecelerde. Yalansız sevdim seni, ölüme esen sabah yellerinde…
Ölsen bile benden kurtulamazsın. Kefen olur bedenini sararım. Yağmur olur üzerine yağarım. Çiçek olur mezarında açarım. Ölsen bile benden kurtulamazsın.
Yüreğim hafif ıslaktır benim kuytu köşelerde ağlamaktan ve rengi hafif uçuktur kurusun diye kaç kez güneşe asmaktan.
Ey sevgili, ilacım da sensin, çarem de sensin. Yüz parça olmuş gönlümün nuru da sensin. Çaresiz gönlüm de, senden başka ne varsa hepsi yok oldu. Beni kimsesiz bırakma! Gel!
Bir isteğim var sadece senden, onun kokusunu al getir, onu saçlarını al getir, hatta mümkünse onu al getir bana rüzgâr.
Sen benim en kıymetlimsin, en güzel vazgeçilmezimsin. Sevmekle bitmeyenimsin, sen benim hakikatlimsin. En derin, en içimdesin, sen benim en güzel derdimsin…
Dava: Bir aşk hikâyesi, Davacı: Yalnızlık, Davalı: Ayrılık, Şahit: Yeminler, Suçlu: Sevgilim, Ceza: Sonsuza dek seveceğim.

Hiç yorum yok: